یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 11 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۱۶:۱۵

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران:
ایران به شرکت‌های خارجی نفتکش اجاره می‌دهد

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان این‌که کشتی‌های خود را پس از لغو تحریم‌ها به شرکت‌های خارجی اجاره داده‌ایم، گفت: در آینده ٢,٥ میلیارد دلار در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری خواهیم کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، علی‎اکبر صفایی در جمع مدیران و کارکنان شرکت ملی نفتکش ایران به مناسبت آغاز سال نو، اظهاکرد: پس از حدود دو سال تلاش مستمر، دو برنامه مهم شرکت ملی نفتکش ایران شامل برنامه راهبردی پنجساله و همچنین برنامه سرمایه‎گذاری این‎ شرکت تصویب شد. عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران، با بیان اینکه این برنامه راهبردی، مسیر پنج‌ساله این شرکت را در همه بخش‌ها مشخص می‎کند، افزود: در این برنامه جامع همه موضوع‌های مربوط به ناوگان، آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص، بحث‌های مالی و ... تعریف و تدوین شده است.


صفایی درباره برنامه سرمایه‎گذاری‎ شرکت ملی نفتکش نیز افزود: این برنامه شامل سرمایه‎گذاری ٢,٥ میلیارد دلاری در بخش‌های مختلف است که آینده روشنی را برای این شرکت برای تنوع بخشی به سبد درآمدی و توسعه فعالیت‌ها رقم خواهد زد. مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با اشاره به درآمدزایی و سودآوری این شرکت در سال ٩٤ خبر داد و گفت: انتطار داریم که این روند در سال ٩٥ نیز تکرار شود. به گزارش شرکت ملی نفتکش، وی به استقبال بانک‌ها و موسسه‌های مالی خارجی برای از سرگیری همکاری با شرکت ملی نفتکش ایران اشاره کرد و  گفت: شرکت ملی نفتکش ایران، نخستین شرکت در کشور است که در روز نخست اجرای برجام موفق به حل و فصل کردن مشکلات مربوط به دریافت فایناس از بانک‌های خارجی شده است.


صفایی همچنین با اشاره به توجه شرکت‌های خارجی به ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران، از این شرکت به عنوان نخستین شرکت کشتیرانی کشور نام برد که توانسته است کشتی‌های ناوگان خود را پس از لغو تحریم‌ها به شرکت‌های خارجی اجاره دهد. وی با تاکید بر لزوم حفظ دستاوردهای تحریم، از شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفتکش ایران به عنوان یکی از این دستاوردها نام برد و افزود: با اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‌ها، اکنون نوبت ماست که از این فرصت استفاده کنیم و در ادامه اقدام‌های گذشته، همه تلاش خود را برای به بار نشستن دستاوردهای دولت و رشد و توسعه کشور به کار گیریم. مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران همچنین با اشاره به نامگذاری سال ٩٥ به سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» ابراز امیدواری کرد با اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و با تدابیر و اقدام‌های دولت، امسال، سال رونق اقتصاد و بخش دریایی کشور باشد.



  کد خبر : 1391
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :